15 maja 2013

Stosik majowy.


Troszkę mnie nie było, ale o tym już pisałam. Teraz czas zabrać się za czytanie. Zaległości mam mnóstwo, ale czasu jest dość sporo więc jest fajnie, nie ma co narzekać :) Byłam w bibliotece, i oto co upolowałam:

1. James Patterson, Andrew Gross "Ratownik" -  Przeczytałam 2 książki Pattersona, i jestem zachwycona! Ta co prawda nie będzie o dzielnym agencie Crossie, no ale trudno :) Wydawnictwo - Albatros.
2. Frederick Forsyth "Mściciel" - Autora nie znam. Ale jeśli w książce jest akcja z FBI, CIA i tym podobnym - czytam. Mam nadzieję, że się nie zawiodę :) Wydawnictwo - Albatros
3. Michael Pye "Złodziej życia" - Książka została zekranizowana, ale na szczęście filmu nie oglądałam :) Thriller psychologiczny, więc zapowiada się ciekawie. Wydawnictwo - Amber
4. Katherine Stone "Bliźniaczka" - Babskie czytadło. Nie wiem dlaczego się na tą książkę zdecydowałam... Może przez okładkę... Bardzo fajna okładka jest. Oby książka była równie dobra.  Wydawnictwo - Amber
5. Sandra Brown "Witaj, mroku" - Stosik bez Brown, to nie stosik :) Uwielbiam jej książki, ale to już pisałam wielokrotnie. Książka Sandry nie może być niefajna :)  Wydawnictwo - Świat książki
6. David Shobin "Dostawca" - Horror medyczny. Jestem w trakcie czytania, i jak na razie jestem zachwycona!  Wydawnictwo - Amber


Jest coś dla was? Czytaliście coś z tego stosiku?

28 komentarzy:

  1. "Złodziej życia" - coś mi mówi ten tytuł, chyba widziałam film, jeśli się nie mylę, to gra w nim A. Jolie. Film nawet niezły, jestem ciekawa, jak wypada książka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To dokładnie ten film. Skoro film niezły, to książka też powinna być dobra :) Oby!

      Usuń
  2. Nie czytałam żadnej z tych książek, ale bardzo lubię twórczość Sandry Brown. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jestem sama :) Sandra pisze świetne książki!

      Usuń
  3. ciekawi mnie Złodziej życia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też jestem ciekawa tej książki. Fajnie też, że jest do tego ekranizacja :)

      Usuń
  4. Ciekawe tytuły - miłego czytania.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Miłego czytania. Ciekawa jestem recenzji.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Też jestem ciekawa, czy książki będą dobre. Oby tak :)

      Usuń
  6. tytuły niestety są mi obce :) tym bardziej skusze się na czytanie opinii na ich temat :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie zapraszam do częstego zaglądania na bloga :)

      Usuń
  7. Nic nie czytałam, ale Tobie życzę przyjemnej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  8. A ja widziałam film "Złodziej życia" i jest świetny.
    Nie wiedziałam, że to ekranizacja książki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dobrze, że film jest świetny, bo jak wiadomo, książka jest zawsze lepsza niż film. Czeka mnie bardzo fajne czytadło :)

      Usuń
  9. Nie czytałam żadnej z tych książek. Pracując jakiś czas temu w bibliotece przeglądałam jedynie tych autorów ale mnie nie przekonali :/
    Tobie życzę owocnego czytania i mam nadzieję, że twoje recenzję jednak mnie zachęcą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z wyżej wymienionych autorów "znam", bo czytałam, tylko Brown i Pattersona. Reszta jest mi kompletnie obca. Mam nadzieję, że się nie zawiodę. No i mam nadzieję, że moje recenzje Cię do nich przekonają :)

      Usuń
  10. Nie czytałam nic, ale "Mściciel" może być ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Z tego stosika czytałam tylko "Złodzieja życia", ale moim zdaniem film o niebo lepszy.

    OdpowiedzUsuń
  12. Polecam Pattersona, dobra książka.

    OdpowiedzUsuń
  13. Nic nie czytałam niestety...
    Życzę Ci miłych wrażeń przy lekturze ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny stosik. Gratuluję!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie czytałam żadnej z książek z Twojego stosiku, więc czekam na recenzje i życzę przyjemnej lektury! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie czytałam nic, więc czekam na recenzję:)

    OdpowiedzUsuń

Staram się odpowiedzieć na każdy komentarz. Dziękuję za wizytę i zapraszam ponownie :)

Etykiety

recenzja z biblioteki thriller kryminał sensacja e-book 9/10 8/10 zakup własny 7/10 Albatros literatura współczesna zagraniczna stosik 10/10 fantasy Amber romans z półki Prószyński i S-ka autobiografia pamiętnik recenzja filmu Stephen King biografia 9+/10 horror literatura dziecięca/młodzieżowa pożyczone 5/10 6/10 Joanne Kathleen Rowling Mira Sandra Brown świat książki 7+/10 8+/10 Media Rodzina Wyzwanie - Biblioteczne Wyzwanie - Czytam literaturę amerykańską tag Czarna Owca Książnica MUZA Tess Gerritsen film polecam 2/10 4/10 James Patterson Literatura piękna Simon Beckett Wyzwanie - KLUCZNIK Znak konkurs literatura faktu literatura współczesna polska 30-Day Book Challenge Alex Kava CT David Baldacci Deborah Harkness Erica Spindler G+J Hachette Harlan Coben Kryminalne wyzwanie Mag Marginesy Nasza Księgarnia Nicholas Sparks Prima Sine Qua Non We need YA Wydawnictwo Literackie Zysk i S-ka egzemplarz recenzencki podsumowanie miesiąca 12 posterunek 12 rund 2 3/10 5+/10 6+/10 Alex Michaelides Alloma Gilbert Andrew Gross Andrew Miller Andrzej Sapkowski Anna Piecyk Anne Frasier Annie Proulx April Henry Aramis B.A Paris Bear Grylls Bukowy Las CIL Polska Camilla Läckberg Carlos Ruiz Zafon Cathy Glass Charlaine Harris Chris Tvedt Christopher Berry-Dee Claire Cook Colin Clark Colson Whitehead Corrine Sweet Czerwony smok David Lagercrantz David Peace David Shobin Downham Jenny Dziewiąta sesja E. L. James Fabryka słów Filia Francis Durbridge Frederick Forsyth Graham Masterton Gregg Hurwitz Hanna Łącka Heather Graham Holly Black Idealne matki Ira Levin Isabel Sterling Jack Higgins Jack Ketchum Jaguar James Thompson Jeanette Winterson Jenny Blackhurst Jo Nesbø Jodi Picoult John Boyne John Green Joy Fielding Julian Barnes KROPKA Kandi Steiner Katarzyna Michalak Katherine Stone Konrad Wojciechowski Krzysztof Koziołek Laura Griffin Laura Lippman Leigh Bardugo Leslie Alan Horvitz Liebster Blog Award Lifehouse Lisa Jackson Lucky Maria Turtschaninoff Marina Anderson Meg Cabot Megan Hart Michelle Kaminsky Młody Book Nicci French Nicholas Pileggi Nicholas i Micah Sparks Oficynka Olga Rudnicka Oscar Wilde PDF Pascal Patricia Cornwell Patrick McGrath Phantom Press International Pierwsze urodziny bloga REBIS Replika Richard Castle Ross MacDonald Ryszard Sadaj Rzeczpospolita Samantha Shannon Shari Lapena Sharon Owens Skrzat Sonia Draga Tahereh Mafi Vered Morgan Vesper Virginia C. Andrews W.A.B Wayne Theodore Wil Haygood Winston Groom Wojciech Chmielarz Wydawnictwo Dolnośląskie Wydawnictwo Kobiece Wyzwanie - Klasyka Horroru Zlatan Ibrahimović allegro chcę mieć dramat informacje klasyka obca literatura erotyczna literatura obyczajowa muzyka podsumowanie serii. regały na książki romasn science fiction serial superNOWA wygrane w konkursie wyzwanie Åsa Larsson Éric-Emmanuel Schmitt Łukasz Henel