05 kwietnia 2013

Z biblioteki + mini zakup.

Nowy miesiąc, więc czas na nowe stosiki. Wybrałam się do biblioteki, i oto co zdobyłam:


1. Stephen King "To" - Książka ma 1213 stron!!! Dam radę :D W końcu to King <3. Wydawnictwo - Zysk i S-ka
2. Stephen King "Oczy smoka". Wydawnictwo - Prószyński i S-ka
3. Richard Bachman (czyli Stephen King :D) "Blaze" -  Wydawnictwo - Prószyński i S-ka
4. David Baldacci "Klub Wielbłądów"  Wydawnictwo - Albatros
5. Howard Phillips Lovecraft "Droga do szaleństwa". Zbiór opowiadań, po których podobno trudno zasnąć. Liczę na to :) 



Efekt zakupów w Biedronce:


1. Sherrilyn Kenyon "Taniec z diabłem". Kupiłam książkę o wampirach... No cóż. Zobaczymy. Cena 7.99 :D Wydawnictwo - MAG
2. Lena Klassen "Uśmiech Karoliny". Książka zapowiada się na prawdę bardzo fajnie. Cena także 7.99. Wydawnictwo - Olimp Media




Kwiecień zdecydowanie należeć będzie do Kinga, z czego jestem niesamowicie zadowolona, gdyż już od dawna planowałam nadrobić z jego książkami. 

30 komentarzy:

  1. Ja też muszę się wziąć za Kinga :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zawsze chciałam przeczytać To ale jak na razie nie miałam ku temu okazji. Wydaje mi się że ta książka o wampirach to kontynuacja jakiejś serii sama mam chyba pierwszy tom Rozkosze nocy...
    Czekam na reckę To i życzę przyjemnego czytania choć z całą pewnością takie będzie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiedziałam, że to jest jakaś seria. No trudno :)

      Usuń
  3. Ile Kinga :) On ma dość absorbujący styl pisania, nie mogłabym tak trzech jego książek czytać w krótkim odstępie czasu, kingowską prozę muszę sobie dawkować ;) Ciekawa jestem Twoich recenzji. Miłej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja Kinga nigdy nie będę miała dosyć. Muszę nadrabiać z jego książkami, bo aż wstyd, że tak mało przeczytałam :)

      Usuń
  4. Trzeba mieć dobry pomysł, żeby opisać "To" na 1213 stron:) Lovecraft tworzy świetne opowiadania, czytałam ten zbiór, dobrze wciąga:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Lovecraft Ci się podobał. Ja jeszcze nie miałam styczności z jego twórczością, książkę wzięłam "w ciemno". Jak widać, było warto :)

      Usuń
  5. Widzę, że w tym miesiącu będzie u Ciebie królował Mistrz :-) Ja też w końcu muszę się zebrać i wrócić do jego genialnego pióra. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, właśnie. Trzeba nadrabiać jego genialne książki, bo jak się będę tak obijać to mi życia na to nie wystarczy :D

      Usuń
  6. Lubie ksiazki z bibloteki, mam wtedy uczucie, ze ktos inny trzymal ta ksiazke w rece i przezywal podobne emocje.

    OdpowiedzUsuń
  7. Oo, dużo Kinga to lubie, tych książek akurat nie czytałem, więc czekać będę na recenzje. A Sherillyn Kenyon jedną książkę jakąś czytałem ale średnio pamiętam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. King, King, King, oł jea :) Świetny stosik. Faktycznie będzie Ci ciężko tak 3 książki jednego autora na raz przeczytać, ale to przecież KING. Trzeba :D
    Ten zbiorek Lovecrafta też ponoć niezły ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Skoro tyle Kinga u Ciebie, to będę wypatrywać recenzji, bo ciekawie piszesz na temat jego twórczości :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Byłam w Biedronce i chyba mi wybrali fajne książki bo tych co sobie kupiłaś nie było ;( Skoro "Uśmiech Karoliny" mówisz, że się fajnie zapowiada to chętnie przeczytam recenzję.

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne stosiki! Czekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawe tytuły, miłego czytania. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ładnie to wygląda, ładnie... Miłego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  14. Też muszę poszukać Kinga w bibliotece ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ze stosu bibliotecznego nie mam na własność tylko pozycji numer 4 - resztę gorąco polecam, świetne tytuły :) Do Lovecrafta trzeba się odpowiednio nastawić, nie każdemu się spodoba jego styl pisania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ty szczęściarzu! Chciałabym mieć "To" na własność...
      Obiecuję, że nastawię się odpowiednio do Lovecrafta :)

      Usuń
  16. A u mnie w Biedronce głównie Felicjańska :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A fuj :D Ale chodź często, u mnie codziennie nowe książki dodają. Trzeba być "czujnym" :D

      Usuń
  17. Czekam na recenzje Kinga w takim razie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. "To" wygląda na naprawdę zaczytaną książkę;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest niesamowicie zniszczona :D Będę musiała się z nią obchodzić jak z jajkiem.

      Usuń
  19. Czytałam tylko "Klub wielbłądów". Wtedy nawet mi się podobał, ale już nic nie pamiętam. :P

    OdpowiedzUsuń
  20. Sam warte uwagi pozycje, przyjemnego czytania:)

    OdpowiedzUsuń

Staram się odpowiedzieć na każdy komentarz. Dziękuję za wizytę i zapraszam ponownie :)

Etykiety

recenzja z biblioteki thriller kryminał sensacja e-book 9/10 8/10 zakup własny 7/10 Albatros literatura współczesna zagraniczna stosik 10/10 fantasy Amber romans z półki Prószyński i S-ka autobiografia pamiętnik recenzja filmu Stephen King biografia 9+/10 horror literatura dziecięca/młodzieżowa pożyczone 5/10 6/10 Joanne Kathleen Rowling Mira Sandra Brown świat książki 7+/10 8+/10 Media Rodzina Wyzwanie - Biblioteczne Wyzwanie - Czytam literaturę amerykańską tag Czarna Owca Książnica MUZA Tess Gerritsen film polecam 2/10 4/10 James Patterson Literatura piękna Simon Beckett Wyzwanie - KLUCZNIK Znak konkurs literatura faktu literatura współczesna polska 30-Day Book Challenge Alex Kava CT David Baldacci Deborah Harkness Erica Spindler G+J Hachette Harlan Coben Kryminalne wyzwanie Mag Marginesy Nasza Księgarnia Nicholas Sparks Prima Sine Qua Non We need YA Wydawnictwo Literackie Zysk i S-ka egzemplarz recenzencki podsumowanie miesiąca 12 posterunek 12 rund 2 3/10 5+/10 6+/10 Alex Michaelides Alloma Gilbert Andrew Gross Andrew Miller Andrzej Sapkowski Anna Piecyk Anne Frasier Annie Proulx April Henry Aramis B.A Paris Bear Grylls Bukowy Las CIL Polska Camilla Läckberg Carlos Ruiz Zafon Cathy Glass Charlaine Harris Chris Tvedt Christopher Berry-Dee Claire Cook Colin Clark Colson Whitehead Corrine Sweet Czerwony smok David Lagercrantz David Peace David Shobin Downham Jenny Dziewiąta sesja E. L. James Fabryka słów Filia Francis Durbridge Frederick Forsyth Graham Masterton Gregg Hurwitz Hanna Łącka Heather Graham Holly Black Idealne matki Ira Levin Isabel Sterling Jack Higgins Jack Ketchum Jaguar James Thompson Jeanette Winterson Jenny Blackhurst Jo Nesbø Jodi Picoult John Boyne John Green Joy Fielding Julian Barnes KROPKA Kandi Steiner Katarzyna Michalak Katherine Stone Konrad Wojciechowski Krzysztof Koziołek Laura Griffin Laura Lippman Leigh Bardugo Leslie Alan Horvitz Liebster Blog Award Lifehouse Lisa Jackson Lucky Maria Turtschaninoff Marina Anderson Meg Cabot Megan Hart Michelle Kaminsky Młody Book Nicci French Nicholas Pileggi Nicholas i Micah Sparks Oficynka Olga Rudnicka Oscar Wilde PDF Pascal Patricia Cornwell Patrick McGrath Phantom Press International Pierwsze urodziny bloga REBIS Replika Richard Castle Ross MacDonald Ryszard Sadaj Rzeczpospolita Samantha Shannon Shari Lapena Sharon Owens Skrzat Sonia Draga Tahereh Mafi Vered Morgan Vesper Virginia C. Andrews W.A.B Wayne Theodore Wil Haygood Winston Groom Wojciech Chmielarz Wydawnictwo Dolnośląskie Wydawnictwo Kobiece Wyzwanie - Klasyka Horroru Zlatan Ibrahimović allegro chcę mieć dramat informacje klasyka obca literatura erotyczna literatura obyczajowa muzyka podsumowanie serii. regały na książki romasn science fiction serial superNOWA wygrane w konkursie wyzwanie Åsa Larsson Éric-Emmanuel Schmitt Łukasz Henel