27 sierpnia 2013

Co nieco o mnie samej.

No cześć. Dawno nie pisałam, aż 10 dni (całe wieki!), a to dlatego, że miałam remont w domu. A przy remoncie czytanie było raczej nie możliwe. Na szczęście już po wszystkim, mam czysto i ładnie. Teraz tylko czekam aż mi w Bodzio z łaski swojej sprowadzą nowy regał na książki <3 Już nie będę miała (przynajmniej na jakiś czas) problemów typu "No i gdzie ja mam te nowe książki poupychać" :) Ale wracając do tematu dzisiejszego postu, chciałabym podzielić się z wami mną samą. Lubię czytać tego typu posty na innych blogach, więc postanowiłam, że i ja takie coś stworzę. Nie wiem czy wymyślę aż 50 (!) faktów o mnie samej, no ale przynajmniej się postaram. Postaram się was nie zanudzić.

1. Na imię mam Daria, mieszkam w województwie dolnośląskim, 21 lat skończyłam w styczniu.
2. Jestem Matką Teresą dla zwierząt. Dokarmiam każdego psa, kota, wszystko co się przypałęta na moją ulicę.
3. Sama mam psa, Yorka, wabi się Lucky i kocham go najmocniej na świecie! Mam też dwie świnki morskie - Zośkę i Stefana. Są przecudowne!
4. Gdy rano nie wypiję kawy... Jestem jak zombi. Niby jestem, ale mnie nie ma. Nie funkcjonuję normalnie. Tak więc kawa z rana obowiązkowa!
5. Muszę mieć pomalowane paznokcie! Nie lubię moich paznokci, gdy nie są pomalowane. Są wtedy jakieś takie dziwne... Ulubiony lakier? Nie mam jednego, konkretnego. Lubię mieć kolorowe paznokcie.
6. Jeśli chodzi o muzykę to mam bardzo wąskie grono moich ulubionych artystów. James Morrison <3 Uwielbiam jego głos <3 Doprowadza mnie nim do... Nie ma jeszcze 22 więc się powstrzymam od podawania szczegółów :D Zespół Lifehouse <3 Jason Wade ma najpiękniejszy głos jaki kiedykolwiek słyszałam! Kolejny zespół - Daughtry. Cudo po prostu <3 Po za tym to takie zespoły jak Cartel, Simple Plan, The Calling itp.
7. Moją miłością od 7 lat jest piłka nożna. AC Milan. Po prostu. Kocham i już.
8. Od niecałego roku oglądam także wrestling. Nie, to nie jest udawane...
9. Jestem leniwa, i to bardzo.
10. Uwielbiam spać! Mogłabym spać 14 godzin na dobę. Niestety mam psa, więc mam obowiązki...
11. Jestem strasznie wrażliwa na krzywdę zwierząt i małych dzieci. O ile gdy ktoś skrzywdzi dziecko, zostaje ukarany, ale gdy jakiś bydlak krzywdzi zwierzę, zazwyczaj zostaje bezkarny. I to jest chyba najgorsze.
12. Chciałabym pojechać do Mediolanu ( z oczywistych względów, patrz punkt 7), ale także chciałabym w swoim życiu zobaczyć takie miejsca jak: Indie, Japonię, Kanadę i Miami.
13. Uwielbiam kadzidełka, zapachowe świece itp. Lubię, gdy ładnie pachnie.
14. Można żyć bez fejsbuka!!! Nie mam fejsbuka i żyję :)
15. Gdy byłam w gimnazjum (daaaaawno temu) zafarbowałam włosy na czarno. Był to największy błąd w moim życiu!
16. Moja przygoda z książkami zaczęła się od Kinga, i najprawdopodobniej na nim się także skończy. Mam przynajmniej taką nadzieję.
17. Nie mam pamięci do dat, cyferek, haseł. Wszystko mam zapisane w notesiku, który jest ukryty bardzo, bardzo głęboko :)
18. Jestem nieufna. Musi upłynąć dużo czasu, aż komuś zaufam.
19. Uwielbiam oglądać horrory! Mój ulubiony? Zdecydowanie "Droga bez powrotu" Oczywiście pierwsza część, bo każda kolejna to gnioty jakich mało.
20. Oglądam także seriale. Chirurdzy, Dr. House (niestety już się skończył :( ), NCIS, Poślubione armii, Dochodzenie, Zabójcze umysły, Castle.
21. Mam dwie lewe ręce jeśli chodzi o gotowanie. Coś tam zrobić na szybko potrafię, ale bez rewelacji. Zupy ugotować nie potrafię. Upiec ciasta tym bardziej.
22. Mam młodsze rodzeństwo, brata i siostrę. Na szczęście przypadło mi miano "tej najstarszej". Kiedyś było to uciążliwe, bo musiałam ustępować, ale teraz już jest lepiej :)
23. Nie lubię zimy! Nienawidzę, gdy jest mi zimno!
24. Jeszcze nie wiem kim chcę zostać w przyszłości. Prawdopodobnie będę żoną mojego męża.
25. Nienawidzę fałszywych ludzi!
26. Nie rozumie dlaczego istnieje takie coś jak rasizm. Zwłaszcza w piłce. Wśród kibiców. Nie rozumie takich ludzi.
27. Nie lubię chodzić do lekarza. Gdy coś mi jest, staram się to przeczekać. Nie latam do lekarza z lekkim kaszlem.
28. Obecnie moje życie uczuciowe jest w rozsypce. W związku z tym jestem ostatnio nieco drażliwa, płaczliwa i ogólnie przygnębiona. Ale trzymam się jakoś. Muszę.
29. Mam w planach schudnąć trochę... Tylko jakoś nie mogę się za to zabrać. No ale chyba nie tylko ja tak mam, prawda? :)
30. Jeśli chodzi o kolczyki, to mam tylko jeden, w języku.
31. Mam słabość do blondynów.
32. Cieszę się, że moje dzieciństwo było pozbawione komputerów, Disney Channel, komórek i tym podobnych bzdetów.
33. Nie jestem na nic uczulona.
34. Mam niebieskie oczy, zresztą jak każdy u mnie w domu :)
35. W torebce zawsze mam bałagan! Mam tam wszystko oprócz porządku.
36. Ideał faceta? Matt Bomer <3
Niestety - gej :(
37. Jeśli chodzi o osoby homoseksualne, jestem tolerancyjna.
38. Jestem typem romantyczki. Świece, róże, czekoladki... Ahh pomarzyć można... :)
39. Uwielbiam patrzeć w gwiazdy <3
40. Moja jedyna, najlepsza, niezastąpiona przyjaciółka z którą znamy się od podstawówki, wyjechała do Anglii. Tyle przegrać... :(
41. Nigdy w życiu nie byłam w solarium, i nigdy w życiu tam nie pójdę. Szkoda zdrowia.
42. Nie palę. Piję czasami :)
43. Jestem wierna. We wszystkim.
44. Nie umiem czytać książki na leżąco.
45. Kremy do rąk używam nałogowo. Ogólnie skórę rąk mam bardzo suchą, więc muszę się czymś wspomagać. A po za tym lubię, gdy ręce ładnie pachną :)
46. Lubię czasami pobyć sama. Zamknąć się, odciąć się od świata. Myślę, że każdy czasami potrzebuje czegoś takiego.
47. Nie lubię sprzątać. Oczywiście robię to często, bo bałaganu także nie lubię, ale muszę się do tego zmuszać wszystkimi siłami jakie mam. Cała ja :)
48. Chciałabym umieć grać na gitarze. Wiem, że już się tego nie nauczę, ale co tam :) Pozostanie to moim małym, niespełnionym marzeniem.
49. Właściwie to jestem uzależniona od kiśli (tak to się odmienia?) Frugo.
50. Nie wybaczam tak łatwo. Jak już ktoś sobie nagrabi u mnie, musi się nieźle nagimnastykować, żebym wybaczyła.



Dotrwałam do końca! W także? Jak tak, to gratuluję. Jeśli nie, nie gniewam się :)

14 komentarzy:

  1. Kisiel jest dobry na paznokcie ;D Bardzo ciekawe fakty, uwielbiam czytać takie rzeczy ;)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. 3. Ładnie się ten Twój piesek nazywa ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie czytasz na leżąco? To znaczy, że łóżko odpada? Ja pierdziu nawet nie potrafię sobie tego wyobrazić. Ja również mam zawsze pomalowane paznokcie, to już uzależnienie, dobrze Cię rozumiem.
    A poza tym również kocham zapachy, ostatnia miłość woski yankee candle, będę im wierna do końca życia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Łóżko nie odpada, tylko że czytam na wpół siedząco. :D Tak całkiem na leżąco nie umiem czytać, bo jak leże, to mnie śpiączka dopada :D

      Usuń
  4. Moja siostra ma 35 lat i od roku uczy sie grać na gitarze z kursów internetowych - jest zawzięta i całkiem dobrze jej idzie:) jestem pewna, że Tobie tym bardziej mogłoby sie udać. Gdybyś spróbowała oczywiście :)
    Ciekawy post :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najpierw musiałabym pomyśleć nad nową gitarą :) Ale kto wie... Nigdy nie mów nigdy :)

      Usuń
  5. Podziwiam życie bez facebooka! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też mogę żyć bez Facebooka, jestem pamiętliwa i lubię zwierzęta. Fajna jest ta zabawa, ale nie wiem, czy tyle rzeczy bym o sobie wymyśliła;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak już zaczniesz wymyślać, to wymyślisz :) Też myślałam, że nie dam rady, a jednak :)

      Usuń
  7. pod co najmniej połową punktów mogę się podpisać obiema rekami :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Co do punktu 21 zdecydowanie się zgadzamy :)

    OdpowiedzUsuń

Staram się odpowiedzieć na każdy komentarz. Dziękuję za wizytę i zapraszam ponownie :)

Etykiety

recenzja z biblioteki thriller kryminał sensacja e-book 9/10 8/10 zakup własny 7/10 Albatros literatura współczesna zagraniczna stosik 10/10 fantasy Amber romans z półki Prószyński i S-ka autobiografia pamiętnik recenzja filmu Stephen King biografia 9+/10 horror literatura dziecięca/młodzieżowa pożyczone 5/10 6/10 Joanne Kathleen Rowling Mira Sandra Brown świat książki 7+/10 8+/10 Media Rodzina Wyzwanie - Biblioteczne Wyzwanie - Czytam literaturę amerykańską tag Czarna Owca Książnica MUZA Tess Gerritsen film polecam 2/10 4/10 James Patterson Literatura piękna Simon Beckett Wyzwanie - KLUCZNIK Znak konkurs literatura faktu literatura współczesna polska 30-Day Book Challenge Alex Kava CT David Baldacci Deborah Harkness Erica Spindler G+J Hachette Harlan Coben Kryminalne wyzwanie Mag Marginesy Nasza Księgarnia Nicholas Sparks Prima Sine Qua Non We need YA Wydawnictwo Literackie Zysk i S-ka egzemplarz recenzencki podsumowanie miesiąca 12 posterunek 12 rund 2 3/10 5+/10 6+/10 Alex Michaelides Alloma Gilbert Andrew Gross Andrew Miller Andrzej Sapkowski Anna Piecyk Anne Frasier Annie Proulx April Henry Aramis B.A Paris Bear Grylls Bukowy Las CIL Polska Camilla Läckberg Carlos Ruiz Zafon Cathy Glass Charlaine Harris Chris Tvedt Christopher Berry-Dee Claire Cook Colin Clark Colson Whitehead Corrine Sweet Czerwony smok David Lagercrantz David Peace David Shobin Downham Jenny Dziewiąta sesja E. L. James Fabryka słów Filia Francis Durbridge Frederick Forsyth Graham Masterton Gregg Hurwitz Hanna Łącka Heather Graham Holly Black Idealne matki Ira Levin Isabel Sterling Jack Higgins Jack Ketchum Jaguar James Thompson Jeanette Winterson Jenny Blackhurst Jo Nesbø Jodi Picoult John Boyne John Green Joy Fielding Julian Barnes KROPKA Kandi Steiner Katarzyna Michalak Katherine Stone Konrad Wojciechowski Krzysztof Koziołek Laura Griffin Laura Lippman Leigh Bardugo Leslie Alan Horvitz Liebster Blog Award Lifehouse Lisa Jackson Lucky Maria Turtschaninoff Marina Anderson Meg Cabot Megan Hart Michelle Kaminsky Młody Book Nicci French Nicholas Pileggi Nicholas i Micah Sparks Oficynka Olga Rudnicka Oscar Wilde PDF Pascal Patricia Cornwell Patrick McGrath Phantom Press International Pierwsze urodziny bloga REBIS Replika Richard Castle Ross MacDonald Ryszard Sadaj Rzeczpospolita Samantha Shannon Shari Lapena Sharon Owens Skrzat Sonia Draga Tahereh Mafi Vered Morgan Vesper Virginia C. Andrews W.A.B Wayne Theodore Wil Haygood Winston Groom Wojciech Chmielarz Wydawnictwo Dolnośląskie Wydawnictwo Kobiece Wyzwanie - Klasyka Horroru Zlatan Ibrahimović allegro chcę mieć dramat informacje klasyka obca literatura erotyczna literatura obyczajowa muzyka podsumowanie serii. regały na książki romasn science fiction serial superNOWA wygrane w konkursie wyzwanie Åsa Larsson Éric-Emmanuel Schmitt Łukasz Henel