14 sierpnia 2013

Nakradłam w Biedronce.

Miejsca już nie mam, a książki i tak kupuję. Już nie mam gdzie ich upychać. Ale w Biedronce były tak tanie, tak fajne książki, że nie mogłam przejść koło nich obojętnie... Zresztą sami zobaczcie.


1. Jean Sasson, Najwa bin Laden, Omar bin Laden "Musiałam odejść" - jak to jest być żoną i synem człowieka, którego nienawidzi cały świat? 
2. Howard E. Wasdin, Stephen Templin "Snajper. Opowieść komandosa SEAL Team Six" - Lubię takie klimaty xd
3. Alloma Gilbert "Ocal mnie od złego" - Historia prawdziwa. Tyle mi wystarczy. 
4. Isobel Kerr, Alex Kerr "Nikt nie chciał słuchać" - Również historia prawdziwa. Coś czuję, że przy tych dwóch książkach troszeczkę sobie popłaczę. 
5. Stephen King "Misery" - Kupić książkę Kinga za 8 zł. Bezcenne! 
6. Stephen King "Chudszy" - Ta książka już nie jest z Biedronki. 
7. Alex Kava "Płomienie śmierci" - Ta książka jest z biedronki, ale nie była tania... :)




1. Carlos Ruiz Zafón "Książę mgły"
2. Carlos Ruiz Zafón "Pałac północy"
3. Carlos Ruiz Zafón "Więzień nieba"
4. Carlos Ruiz Zafón "Cień wiatru"
5. Carlos Ruiz Zafón "Gra anioła" - Niezły zapas Zafóna, prawda? :D 
6. Richard Paul Evans "Obiecaj mi" - Mam już dwie książki tego pana. Jeszcze żadnej nie czytałam, ale mam nadzieje, że będą dobre :D 
7. Michel Schneider "Marilyn, ostatnie seanse" -  Marilyn <3 Najpiękniejsza kobieta wszech czasów! Koniec. Kropka!



Wszystkie książki (oprócz dwóch ostatnich w pierwszym stosiku) kupione za 8 zł. Wydania kieszonkowe, które uwielbiam <3

49 komentarzy:

  1. Zazdroszczę Ci książek Zafon'a :-) Chyba sama się na nie skuszę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama sobie ich zazdroszczę! Za 8 zł za sztukę... Byłabym głupa gdybym ich nie kupiła :)

      Usuń
  2. Kupiłaś o wiele więcej ode mnie, ja tylko trzy książki. 'Ocal mnie od złego', która widzę, że też tu masz. Ciekawa jestem naszych opinii. Wziełam jeszcze coś Tolkiena, no i 'Gre anioła', bo pozostałych w mojej Biedronce nie było. Polecam ci 'Księcia mgły', jak i również 'Misery'. Fantastyczne książki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem bardzo ciekawa książki "Ocal mnie od złego". Mam nadzieję, że dostarczy mi, i Tobie również, wielu emocji. "Misery" polecać nie musisz :D Toż to King <3 A "Książę mgły"... Po przeczytaniu "Mariny" jestem zakochana w Zafonie, więc wiem, że się nie zawiodę.

      Usuń
  3. Polecam "Misery", świetna książka. Chyba czas wybrać się do Biedronki. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kinga nikt nie musi mi polecać :D Ale dobrze wiedzieć, że "Misery" to coś na prawdę dobrego :D

      Usuń
  4. Faktycznie tanio, chyba muszę wyjść do biedronki:) A Zafonowy stosik zacny, chociaż za nim nie przepadam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie musisz się wybrać. Za te pieniądze, aż żal nie kupić jakiejkolwiek książki :)

      Usuń
  5. U mnie już Zafona nie było, ale te 3 osobne sobie już kupiłam, a trylogię siostra czytała to wystarczy:)
    ,,Nikt nie chciał słuchać" również i u mnie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja obskoczyłam 2 biedronki i jakoś udało mi się zdobyć 5 książek Zafona.

      Usuń
  6. Naprawdę świetne łupy! Jedyny minus wydań kieszonkowych dla mnie to mała czcionka, która szybciej męczy oczy :/
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi jakoś mała czcionka nie przeszkadza. Wolę małe, poręczne książki.

      Usuń
  7. Cien wiatru i Gra aniola tez za 8 zl? Ojej czemu mnie nie ma w PL :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Też w Biedronce kupiłam "Misery" :) Oprócz tego mam jeszcze "Szepty dzieci mgły i inne opowiadania".
    Ale powiedz mi jedno: "Snajpera" też masz z Biedronki?! Bo u mnie takiej książki nie było :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, z Biedronki. Tylko z tego co czytałam tam u nich na stronie, to co sklep, to są inne książki. U mnie na szczęście są 3 biedronki (choć miasto wcale nie jest takie duże), więc z każdej mam po trochę :D

      Usuń
    2. W takim razie przejdę się dzisiaj do drugiej - i ostatniej - Biedronki u mnie, może tam będzie :)

      Usuń
    3. Będę trzymać kciuki :)

      Usuń
  9. Z Biedronkowych kupiłam na razie "cień wiatru", mimo że już czytałam (ale dawno, więc czuję się usprawiedliwiona) :) chciałam też coś Kinga, ale to co mieli, już czytałam :<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Misery" nie czytałam, więc kupiłam. Był jeszcze "Cmętarz zwieżąt" no ale to czytałam...

      Usuń
  10. Zafon <3 Uwielbiam Zafona i jego twórczość. Z tych książek, które tu wymieniłaś, czytałam wszystkie z wyjątkiem 'Więźnia nieba', a oprócz tego jeszcze 'Marinę'. Zafona gorąco polecam! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Marinę" czytałam, i to właśnie dzięki tej książce polubiłam Zafona.

      Usuń
  11. Ja jakoś nie lubię wydań kieszonkowych :p Polecam "Chudszego" S. Kinga.
    Przyjemnego czytania!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak już pisałam kilkakrotnie - Kinga polecać mi nie trzeba :D
      Dziękuję :)

      Usuń
  12. Misery <3 -cudowna książka! :D Chciałabym tą o żonie Bin Ladena kiedyś przeczytać. Generalnie fajne pozycje złapałaś ;) Życzę miłej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z "Misery" jestem szczególnie zadowolona :)
      Także jestem ciekawa tej książki o żonie bin Ladena. Zapewne będzie mocna!

      Usuń
  13. Ja również skusilam się na wyprzedaż w Biedronce. Zazdroszczę książek Kinga.

    OdpowiedzUsuń
  14. Masz szczęście, że wyłowiłaś takie skarby :) Ja nie lubię wydań kieszonkowych, więc nawet nie polowałam na nic.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No troszkę musiałam się naszukać, żeby wydobyć takie cuda :)

      Usuń
  15. co za piękne widoki, zazdroszczę Ci tych nabytków :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Oj, to witam w klubie, bo ja też nie mam miejsca w pokoju, a stosy ciągle powiększają się... :) Tak to już jest z nami - molami książkowymi. Również zaopatrzyłam się w "Nikt nie chciał słuchać", a "Ocal mnie od złego" kupiłam wcześniej. Natomiast reszty zazdroszczę, nie licząc "Księcia Mgły", którego czytałam, a także "Obiecaj mi", bo tę lekturę mam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ale co zrobić, gdy do kupienia są takie perełki? :D
      "Ocal mnie od złego" zapowiada się na prawdę świetnie! Liczę na mocną lekturę.

      Usuń
  17. To nie fair! U mnie w Biedronce nie było takich fajnych książek, tylko same badziewia :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To faktycznie nie fair. Chociaż i u mnie zdarzały się książki zdecydowanie beznadziejne :D

      Usuń
  18. Ile wspaniałych książek :D U mnie w Biedronce też nie było tych powieści.

    OdpowiedzUsuń
  19. Zaszalałaś! Ja kupiłam pięć i to i tak z małymi wyrzutami sumienia, bo w końcu tyle książek już czeka na przeczytanie. Z resztą u mnie chyba nawet nie było takiego wyboru.
    Uwielbiam takie promocje!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja takie promocje uwielbiam jeszcze bardziej :D

      Usuń
  20. Ja kupiłam "MIsery", która juz zdążyłam przeczytać i "Przebudzenie" Katarzyny Zyskowskiej-Ignaciak.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo to wpadnę do Ciebie przeczytać recenzję "Misery"

      Usuń
  21. Sama chętnie ruszę po takie "łupy" :)

    OdpowiedzUsuń
  22. U mnie nie było takiego wyboru ;) A propo Evansa - jego książki to dobry wybór ;) Wielu ludzi się nad nim zachwyca ;) Osobiście czytałam 2. Tytułu pierwszej, która az tak bardzo mi się nie spodobała, nie pamiętam, ale druga: "Szukając Noel" przeczytałam w momencie ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. witaj w klubie ! ja tak samo w Biedronce dostałam szału kupowania! Wszystkie Zafona był moje, zapraszam na mój blog, gdzie także znajduje się stosik Zafonowy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hej. Dzisiaj jak byłam w biedronce to były tylko same lektury. Czy książki jeszcze wrócą?

      Usuń

Staram się odpowiedzieć na każdy komentarz. Dziękuję za wizytę i zapraszam ponownie :)

Etykiety

recenzja z biblioteki thriller kryminał sensacja e-book 9/10 8/10 zakup własny 7/10 Albatros literatura współczesna zagraniczna stosik 10/10 fantasy Amber romans z półki Prószyński i S-ka autobiografia pamiętnik recenzja filmu Stephen King biografia 9+/10 horror literatura dziecięca/młodzieżowa pożyczone 5/10 6/10 Joanne Kathleen Rowling Mira Sandra Brown świat książki 7+/10 8+/10 Media Rodzina Wyzwanie - Biblioteczne Wyzwanie - Czytam literaturę amerykańską tag Czarna Owca Książnica MUZA Tess Gerritsen film polecam 2/10 4/10 James Patterson Literatura piękna Simon Beckett Wyzwanie - KLUCZNIK Znak konkurs literatura faktu literatura współczesna polska 30-Day Book Challenge Alex Kava CT David Baldacci Deborah Harkness Erica Spindler G+J Hachette Harlan Coben Kryminalne wyzwanie Mag Marginesy Nasza Księgarnia Nicholas Sparks Prima Sine Qua Non We need YA Wydawnictwo Literackie Zysk i S-ka egzemplarz recenzencki podsumowanie miesiąca 12 posterunek 12 rund 2 3/10 5+/10 6+/10 Alex Michaelides Alloma Gilbert Andrew Gross Andrew Miller Andrzej Sapkowski Anna Piecyk Anne Frasier Annie Proulx April Henry Aramis B.A Paris Bear Grylls Bukowy Las CIL Polska Camilla Läckberg Carlos Ruiz Zafon Cathy Glass Charlaine Harris Chris Tvedt Christopher Berry-Dee Claire Cook Colin Clark Colson Whitehead Corrine Sweet Czerwony smok David Lagercrantz David Peace David Shobin Downham Jenny Dziewiąta sesja E. L. James Fabryka słów Filia Francis Durbridge Frederick Forsyth Graham Masterton Gregg Hurwitz Hanna Łącka Heather Graham Holly Black Idealne matki Ira Levin Isabel Sterling Jack Higgins Jack Ketchum Jaguar James Thompson Jeanette Winterson Jenny Blackhurst Jo Nesbø Jodi Picoult John Boyne John Green Joy Fielding Julian Barnes KROPKA Kandi Steiner Katarzyna Michalak Katherine Stone Konrad Wojciechowski Krzysztof Koziołek Laura Griffin Laura Lippman Leigh Bardugo Leslie Alan Horvitz Liebster Blog Award Lifehouse Lisa Jackson Lucky Maria Turtschaninoff Marina Anderson Meg Cabot Megan Hart Michelle Kaminsky Młody Book Nicci French Nicholas Pileggi Nicholas i Micah Sparks Oficynka Olga Rudnicka Oscar Wilde PDF Pascal Patricia Cornwell Patrick McGrath Phantom Press International Pierwsze urodziny bloga REBIS Replika Richard Castle Ross MacDonald Ryszard Sadaj Rzeczpospolita Samantha Shannon Shari Lapena Sharon Owens Skrzat Sonia Draga Tahereh Mafi Vered Morgan Vesper Virginia C. Andrews W.A.B Wayne Theodore Wil Haygood Winston Groom Wojciech Chmielarz Wydawnictwo Dolnośląskie Wydawnictwo Kobiece Wyzwanie - Klasyka Horroru Zlatan Ibrahimović allegro chcę mieć dramat informacje klasyka obca literatura erotyczna literatura obyczajowa muzyka podsumowanie serii. regały na książki romasn science fiction serial superNOWA wygrane w konkursie wyzwanie Åsa Larsson Éric-Emmanuel Schmitt Łukasz Henel