29 sierpnia 2013

Książki na wrzesień.

Wybrałam się do biblioteki tylko po Pottera. Byłoby grzechem wyjść z biblioteki tylko z jedną książką... Wrzesień, przynajmniej czytelniczo, zapowiada się meeeeeeeeeeega wspaniale <3



1. John Boyne "Chłopiec w pasiastej piżamie" - Oglądałam film. Niestety. Więc wiem jak ta historia się zakończy. Niestety. Ale książkę przeczytam.
2. Katarzyna Michalak "Mistrz" - Nie wiem czego się spodziewać po tej książce. Na LubimyCzytać zdania co do tej książki są bardzo podzielone. Zobaczymy.
3. Tess Gerritsen "Ogród kości" - Toż to Gerritsen, jak mogłabym przejść koło tej książki obojętnie?
4. J.K. Rowling "Harry Potter i Insygnia śmierci" - Ta książka nie jest z biblioteki. Pożyczona od koleżanki.
5. J.K. Rowling "Harry Potter i Książę półkrwi" - Jak wyżej :)
6. J.K. Rowling "Harry Potter i Zakon feniksa" - Jestem w trakcie czytania <3

34 komentarze:

  1. Na "Chłopca w pasiastej piżamie" czaję się w bibliotece od dawna, a moja rezerwacja jakoś nie nadchodzi... Jestem ciekawa Twojej opinii :)
    Swoją drogą, co tak wszyscy HP w te wakacje czytają? :P no, ale lepiej późno niż wcale! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Zatem przyjemnego czytania :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja HP czytałam już z jakieś dobre 5-6 lat temu ale zastanawiam się czy może nie odświeżyć sobie pamieć ;) Na "Chłopca w pasiastej piżamie" tez się czaje ale niestety moja biblioteka jak na razie nie posiada go w swojej kolekcji.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do HP zawsze warto wrócić. To chyba jedna z tych książek, które nigdy się nie znudzą. Za każdym razem są inne, wyjątkowe. Mi się na szczęście poszczęściło, i jakimś cudem trafiłam na "Chłopca..."

      Usuń
  4. POZAZDROŚCIĆ HARREGO POTTERA !

    OdpowiedzUsuń
  5. Czytałam
    Mistrza" i "Chłopca w pasiastej piżamie"- polecam. Co do Pottera to oglądałam ale jakoś nie mogę się przekonać do książek ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Książki są o niebo, nie, o trzy nieba lepsze!!! Ekranizacje są dobre, ale książki to mistrzostwo!

      Usuń
  6. Gerritsen <3 Tej akurat nie czytałam, ale autorkę ubóstwiam. "Chłopiec w pasiastej piżamie"... warto! No a Potter to wiadomo ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gerritsen to już na prawdę klasa światowa. Że "Chłopca..." warto, to wiem :) Potter - wiadomo <3

      Usuń
  7. Harry'ego sama z chęcią bym w końcu przeczytała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem na co jeszcze czekasz :D Dużo tracisz, uwierz mi :)

      Usuń
  8. Niedawno przeczytałam "Mistrza" i bardzo mi się podobała ta książka. A Potter to Potter, wiadomo - sama planuję go sobie powtórzyć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pottera można czytać do znudzenia. Wiem, że kiedyś do niego wrócę. Na bank!

      Usuń
  9. Łaszę się na "Ogród kości" Potter nie dla mnie . Być może jeszcze do niego nie dorosłam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Potter jest dla każdego. Wystarczy się tylko przemóc, i wziąć w łapki pierwszą część :) Dalej już samo pójdzie :)

      Usuń
  10. Kiedyś za Pottera się wezmę :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że będzie to prędzej, niż później :D

      Usuń
  11. Nie znam jedynie "Chłopca w pasiastej piżamie". "Mistrz" mnie nie zachwycił, Gerritsen to Gerritsen:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie powinnaś nadrobić z tą lekturą, bo wiem, że warto.

      Usuń
  12. Jestem ciekawa jak spodoba ci się 'Mistrz' :)

    OdpowiedzUsuń
  13. jestem ciekawa jak Ci się spodoba Mistrz, sama mam w planach ten tytuł :) Chłopca w pasiastej piżamie czytałam, oglądałam też ekranizację i naprawdę polecam, bardzo wzruszająca historia, a Harry wiadomo <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też jestem ciekawa, biorąc pod uwagę bardzo różne recenzje tej książki. Harry wiadomo <3

      Usuń
  14. Czytałam dwie od góry, miłej lektury:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mm... widzę Potter'a - świetny wybór! Kocham go <3
    Miłego czytania :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Rzeczywiście, stos smakowity:)
    Podebrałabym "Chłopca...":)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jejciu, jak tu ładnie!!!!!! Super!!!!!!!!!!! Bardzo, bardzo mi się podoba nowy wygląd. Rewelacja.

    A co do stosu to muszę wreszcie się wziąć za Pottera, bo wstyd nie znać ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. "Chłopiec w ..." niedawno czytałam, rewelacyjna książka - miłego czytania.

    OdpowiedzUsuń

Staram się odpowiedzieć na każdy komentarz. Dziękuję za wizytę i zapraszam ponownie :)

Etykiety

recenzja z biblioteki thriller kryminał sensacja e-book 9/10 8/10 zakup własny 7/10 Albatros literatura współczesna zagraniczna stosik 10/10 fantasy Amber romans z półki Prószyński i S-ka autobiografia pamiętnik recenzja filmu Stephen King biografia 9+/10 horror literatura dziecięca/młodzieżowa pożyczone 5/10 6/10 Joanne Kathleen Rowling Mira Sandra Brown świat książki 7+/10 8+/10 Media Rodzina Wyzwanie - Biblioteczne Wyzwanie - Czytam literaturę amerykańską tag Czarna Owca Książnica MUZA Tess Gerritsen film polecam 2/10 4/10 James Patterson Literatura piękna Simon Beckett Wyzwanie - KLUCZNIK Znak konkurs literatura faktu literatura współczesna polska 30-Day Book Challenge Alex Kava CT David Baldacci Deborah Harkness Erica Spindler G+J Hachette Harlan Coben Kryminalne wyzwanie Mag Marginesy Nasza Księgarnia Nicholas Sparks Prima Sine Qua Non We need YA Wydawnictwo Literackie Zysk i S-ka egzemplarz recenzencki podsumowanie miesiąca 12 posterunek 12 rund 2 3/10 5+/10 6+/10 Alex Michaelides Alloma Gilbert Andrew Gross Andrew Miller Andrzej Sapkowski Anna Piecyk Anne Frasier Annie Proulx April Henry Aramis B.A Paris Bear Grylls Bukowy Las CIL Polska Camilla Läckberg Carlos Ruiz Zafon Cathy Glass Charlaine Harris Chris Tvedt Christopher Berry-Dee Claire Cook Colin Clark Colson Whitehead Corrine Sweet Czerwony smok David Lagercrantz David Peace David Shobin Downham Jenny Dziewiąta sesja E. L. James Fabryka słów Filia Francis Durbridge Frederick Forsyth Graham Masterton Gregg Hurwitz Hanna Łącka Heather Graham Holly Black Idealne matki Ira Levin Isabel Sterling Jack Higgins Jack Ketchum Jaguar James Thompson Jeanette Winterson Jenny Blackhurst Jo Nesbø Jodi Picoult John Boyne John Green Joy Fielding Julian Barnes KROPKA Kandi Steiner Katarzyna Michalak Katherine Stone Konrad Wojciechowski Krzysztof Koziołek Laura Griffin Laura Lippman Leigh Bardugo Leslie Alan Horvitz Liebster Blog Award Lifehouse Lisa Jackson Lucky Maria Turtschaninoff Marina Anderson Meg Cabot Megan Hart Michelle Kaminsky Młody Book Nicci French Nicholas Pileggi Nicholas i Micah Sparks Oficynka Olga Rudnicka Oscar Wilde PDF Pascal Patricia Cornwell Patrick McGrath Phantom Press International Pierwsze urodziny bloga REBIS Replika Richard Castle Ross MacDonald Ryszard Sadaj Rzeczpospolita Samantha Shannon Shari Lapena Sharon Owens Skrzat Sonia Draga Tahereh Mafi Vered Morgan Vesper Virginia C. Andrews W.A.B Wayne Theodore Wil Haygood Winston Groom Wojciech Chmielarz Wydawnictwo Dolnośląskie Wydawnictwo Kobiece Wyzwanie - Klasyka Horroru Zlatan Ibrahimović allegro chcę mieć dramat informacje klasyka obca literatura erotyczna literatura obyczajowa muzyka podsumowanie serii. regały na książki romasn science fiction serial superNOWA wygrane w konkursie wyzwanie Åsa Larsson Éric-Emmanuel Schmitt Łukasz Henel