27 stycznia 2013

Można inaczej?

Ależ dzisiaj piękny dzień. Piękny sportowo :) Milan wygrał (cud się stał :D !!!) no i wygrany finał Djokovicia. Pięknie wręcz <3
Ale nie o tym chciałam napisać. Poszłam dzisiaj do Biedronki po zwykłe zakupy, i na moje szczęście "rzucili" nowe książki! Ahh uwielbiam te promocje w Biedronce :) Zwłaszcza, że do Empików i tym podobnych sklepów z książkami mam dość daleko, ponieważ mieszkam na totalnym zadupiu :) 


Minęły dwa lata od śmierci Scotta, męża Lisey Debusher Landon. Spędzili razem 25 lat we wspaniałym związku, który spajało głębokie, chwilami wręcz przerażająco intymne uczucie. Scott był sławnym, nagradzanym pisarzem, autorem bestsellerów, ale i bardzo skomplikowanym człowiekiem. Zanim się pobrali, Lisey dowiedziała się od ukochanego o krwawych źródłach jego twórczości. Później zrozumiała, że było takie miejsce, do którego Scott zawsze wracał - miejsce przerażające i zarazem kojące, które mogło pochłonąć go żywcem lub obdarować pomysłami, po to, by miał siłę dalej żyć. Teraz nadszedł czas, by Lisey stawiła czoło demonom Scotta i udała się do Boo`ya Moon. To co wydaje się początkowo jedynie porządkowaniem dokumentów po zmarłym mężu przez wdowę, staje się podróżą w głąb mroku, w którym przebywał za życia Scott Landon.


Czy można oprzeć się kupieniu książki tego oto pana? Ja nie mogłam. Książka TYLKO za 12 zł... Jest jeszcze kilka ciekawych pozycji w tej samej cenie, po które wybiorę się jutro :) 

19 komentarzy:

  1. Chyba i ja się przejdę do najbliższej Biedronki... ;) Nadrabiam zaległości jeśli chodzi o książki Kinga, więc chętnie sięgnęłabym i po "Historię Lisey" :)

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie już jej nie ma, niestety. Miłego czytania:)

    OdpowiedzUsuń
  3. @Zaczytana

    Ja właśnie też chcę w tym roku nadrobić z książkami Kinga :) Wybierz się. Za te pieniądze, nic tylko kupować :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ach te promocje! Co do książki, nie czytałam jeszcze żadnej.powieści Kinga ale mam zamiar zmienić to w tym roku :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Takze lubie re promocje w biedronce. Masz racje, nie mozna obejsc ksiazek autorstwa Stephena Kinga toz to legenda !, z ksiazka mam jak najbardziej pozytywne wrazenia. Polecam, u mnie recenzja jakbys chciala poczytac moja opinie na temat tej ksiazki. Musisz troche pogrzebac w archiwum mojego bloga, bo recenzje opublikowalam dosc dawno.
    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kupieniu się nie dziwię, ale mnie się akurat "Historia Lisey" nie podobała, a przeczytałam z grubsza 30 książek Mistrza. W moim prywatnym rankingu zajmuje niepochlebne ostatnie miejsce. A promocje z Biedronki są super, kiedyś nabyłam "Misery" za bezcen, a niedawno dwie pozycje z klasyki za 4,99. Kochajmy biedronkę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie przepadam za Kingiem, więc niestety książka nie dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Widziałam ją właśnie i myślałam, czy by nie kupić, ale mam jedną książkę tego pana na półce i najpierw chcę ją przeczytać, może potem zacznę iść w jego twórczość dalej. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. często sięgam po książki Kinga, tej jeszcze nie czytałam, ale jak na razie odpoczywam od jego twórczości więc poczeka :) ja także mieszka "na zadupiu: i także uwielbiam biedronkowe pozycje :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ta książka spodobała mi się dopiero po ponownym przeczytaniu, pewnie przez ten prywatny język Landonów:) W każdym razie jak ktoś zaakceptuje jej bardziej przystającą do fantasy niż horroru konwencję to powinien fajnie się bawić podczas lektury. Jestem cholernie ciekawa, jak zaprezentowałaby się ekranizacja, gdyby twórcy postanowili ją nakręcić...
    Ps. 12 zł to prawdziwa okazja, ja dałam 36 zł:/ Gratuluję zakupu!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ohoho biegiem do najbliższej Biedronki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Biedronkowe okazje książkowe są najlepsze :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Tego Kinga jeszcze nie czytałam, ale mam w planie. Z Biedronki też zdarzało mi się coś przytargać i mam nadzieję, że jeszcze nie raz tam coś upoluję.

    OdpowiedzUsuń
  14. Jako fanka Kinga mogę napisać, że uważam zakup "Historii Lisey" za bardzo dobrą decyzję;)

    OdpowiedzUsuń
  15. To było moje pierwsze spotkanie z Kingiem i... bardzo się rozczarowałam. Nieźle się namęczyłam z czytaniem tej książki, więc jestem ciekawa, jak Tobie się ona spodoba. "Historia Lisey" jest nieco inna niż pozostałe horrory Kinga, taka trochę osobista.

    OdpowiedzUsuń
  16. Koniecznie muszę dorwać ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  17. Dla nas czytelników takie promocje w Biedronce to świetne okazje do uzupełnienia biblioteczki, ale trochę mnie martwi, że przez to tracą lokalne księgarnie, a jak wiadomo w Biedzie nie kupisz każdej wymarzonej książki. Wracając do Kinga to mimo tego, że lata swoje już mam to boję się go czytać ;)
    kolodynska.pl

    OdpowiedzUsuń
  18. A w mojej Biedronce nie było już książek Kinga. Ktoś wykupił:(((((

    OdpowiedzUsuń
  19. Hm... chyba też wybiorę się do Biedronki ;)

    OdpowiedzUsuń

Staram się odpowiedzieć na każdy komentarz. Dziękuję za wizytę i zapraszam ponownie :)

Etykiety

recenzja z biblioteki thriller kryminał sensacja e-book 9/10 8/10 zakup własny 7/10 Albatros literatura współczesna zagraniczna stosik 10/10 fantasy Amber romans z półki Prószyński i S-ka autobiografia pamiętnik recenzja filmu Stephen King biografia 9+/10 horror literatura dziecięca/młodzieżowa pożyczone 5/10 6/10 Joanne Kathleen Rowling Mira Sandra Brown świat książki 7+/10 8+/10 Media Rodzina Wyzwanie - Biblioteczne Wyzwanie - Czytam literaturę amerykańską tag Czarna Owca Książnica MUZA Tess Gerritsen film polecam 2/10 4/10 James Patterson Literatura piękna Simon Beckett Wyzwanie - KLUCZNIK Znak konkurs literatura faktu literatura współczesna polska 30-Day Book Challenge Alex Kava CT David Baldacci Deborah Harkness Erica Spindler G+J Hachette Harlan Coben Kryminalne wyzwanie Mag Marginesy Nasza Księgarnia Nicholas Sparks Prima Sine Qua Non We need YA Wydawnictwo Literackie Zysk i S-ka egzemplarz recenzencki podsumowanie miesiąca 12 posterunek 12 rund 2 3/10 5+/10 6+/10 Alex Michaelides Alloma Gilbert Andrew Gross Andrew Miller Andrzej Sapkowski Anna Piecyk Anne Frasier Annie Proulx April Henry Aramis B.A Paris Bear Grylls Bukowy Las CIL Polska Camilla Läckberg Carlos Ruiz Zafon Cathy Glass Charlaine Harris Chris Tvedt Christopher Berry-Dee Claire Cook Colin Clark Colson Whitehead Corrine Sweet Czerwony smok David Lagercrantz David Peace David Shobin Downham Jenny Dziewiąta sesja E. L. James Fabryka słów Filia Francis Durbridge Frederick Forsyth Graham Masterton Gregg Hurwitz Hanna Łącka Heather Graham Holly Black Idealne matki Ira Levin Isabel Sterling Jack Higgins Jack Ketchum Jaguar James Thompson Jeanette Winterson Jenny Blackhurst Jo Nesbø Jodi Picoult John Boyne John Green Joy Fielding Julian Barnes KROPKA Kandi Steiner Katarzyna Michalak Katherine Stone Konrad Wojciechowski Krzysztof Koziołek Laura Griffin Laura Lippman Leigh Bardugo Leslie Alan Horvitz Liebster Blog Award Lifehouse Lisa Jackson Lucky Maria Turtschaninoff Marina Anderson Meg Cabot Megan Hart Michelle Kaminsky Młody Book Nicci French Nicholas Pileggi Nicholas i Micah Sparks Oficynka Olga Rudnicka Oscar Wilde PDF Pascal Patricia Cornwell Patrick McGrath Phantom Press International Pierwsze urodziny bloga REBIS Replika Richard Castle Ross MacDonald Ryszard Sadaj Rzeczpospolita Samantha Shannon Shari Lapena Sharon Owens Skrzat Sonia Draga Tahereh Mafi Vered Morgan Vesper Virginia C. Andrews W.A.B Wayne Theodore Wil Haygood Winston Groom Wojciech Chmielarz Wydawnictwo Dolnośląskie Wydawnictwo Kobiece Wyzwanie - Klasyka Horroru Zlatan Ibrahimović allegro chcę mieć dramat informacje klasyka obca literatura erotyczna literatura obyczajowa muzyka podsumowanie serii. regały na książki romasn science fiction serial superNOWA wygrane w konkursie wyzwanie Åsa Larsson Éric-Emmanuel Schmitt Łukasz Henel