26 grudnia 2012

Przegląd filmowy.

Gdy nie czytam książek lubię obejrzeć fajny film. Ostatnimi czasy mam dość dużo czasu więc obejrzałam 2 filmy, które chcę wam polecić, bo moim zdaniem są warte polecenia.


"Kronika opętania"


Em (Natasha Calis) kupuje na wyprzedaży antyczną skrzynkę, która z czasem staje się dla niej obsesją. Zaniepokojeni nieobliczalnym zachowaniem córki, rodzice Clyde (Jeffrey Dean Morgan) i Stephanie (Kyra Sedgwick) zwracają się o pomoc do lekarzy i duchownych. Gdy okazuje się, że ciało Em zostało zawładnięte przez dybuka, złośliwego ducha zmarłej osoby, ich koszmar dopiero się rozpoczyna.


Uwielbiam takie filmy. Niby filmów o opętaniu jest mnóstwo, ale ten jest zdecydowanie jednym z najlepszych. Mamy młodą dziewczynkę,  która kupuje skrzynkę na domowej wyprzedaży. Akcja zaczyna się z chwilą otworzenia tej skrzynki. W młodą dziewczynę wstępuje duch, który zawładną nią do reszty. 

Historia niesamowicie wciągająca, która jak się okazuje na końcu, będzie miała ciąg dalszy. Film tak się skończył, że szansa na drugą część tego filmu jest niemal 100%. Polecam go wszystkim tym, którzy lubią tą tematykę w filmach, na pewno się nie zawiedziecie :) 


"Sinister"


Ellison (Ethan Hawke) jest pisarzem, zajmującym się opisywaniem prawdziwych przestępstw. Z nadzieją na napisanie bestsellera, który ożywi jego karierę, wprowadza się z rodziną do nowego domu. Na jego strychu znajduje pudło ze starymi domowymi filmami, obrazującymi życie poprzednich mieszkańców domu, jak również ich morderstwa. Na każdym z filmów Ellison zauważa niezidentyfikowaną postać. Odkrywa w końcu, że wszystkie morderstwa mają związek z nadprzyrodzoną istotą i szybko okazuje się, że teraz to jego rodzina jest w niebezpieczeństwie.


Jest ktoś kto jeszcze nie widział tego filmu? Zdecydowanie jeden z najlepszych filmów jakie oglądałam w tym roku! Szkoda, że takich filmów jest co raz mniej... Historia opowiedziana w filmie jest niesamowita, cały czas trzyma nas w napięciu. Nie będę się rozpisywać, po prostu musicie go obejrzeć :) 


A wy macie jakieś filmy, które w tym roku zrobiły na was wrażenie? 

17 komentarzy:

  1. Hm, niestety żadnego z nich nie oglądałam :(

    A co do filmów wartych obejrzenia - masa ich w tym roku przewinęła się przez moje oczy. Zapewne więcej filmów obejrzałam niż książek przeczytałam, więc dużo by o tym mówić :)

    Pozdrowionka!

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam przyjemność obejrzeć 'Sinister' naprawde jeden z najlepszych horrorów jakie powstały!
    Co do 'Kronik Opętania' musze koniecznie obejrzeć ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)
    booksloovers13xd.blogspot.com - o książkach
    moviesloovers.blogspot.com - o filmach

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie oglądam horrorów zbyt często po prostu ich nie trawie. Jednak dla tych zrobię wyjątek.

    OdpowiedzUsuń
  4. O "Kronice opętania" jedynie słyszałam od znajomych i podobno więcej śmiechu niż strachu. Co do tego drugiego to chętnie obejrzę. Zaciekawiłaś mnie, a ja tak uwielbiam horrory!

    OdpowiedzUsuń
  5. Byłam na Kronice opętania, świetne zakończenie. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam horrory, a tych filmów jeszcze nie widziałam. Na pewno będę mieć je na uwadze :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Obydwa już po przeczytaniu opisu mi się spodobały:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierwszy film zdecydowanie nie dla mnie, nie mogłabym spać przez miesiąc. ;) Zastanowię się jednak nad drugim, może obejrzę go z przyjaciółką. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakieś mroczne filmy :) nie lubię takich.

    OdpowiedzUsuń
  10. Żadnego z tych filmów nie oglądałam i raczej nie oberjrzę, bo horrory za bardzo działają mi na wyobraźnie. Ogólnie rzadko oglądam filmy, tylko "Purpurowe Skrzypce" mogę oglądać bez końca.

    OdpowiedzUsuń
  11. "Sinister" chcialam kiedys obejrzec, ale w koncu tego nie zrobilam ;p

    OdpowiedzUsuń
  12. Ostatnio oglądam bardzo mało filmów, ale te dwa całkiem mnie interesują :)

    OdpowiedzUsuń
  13. "Kronika opętania" jest świetna, co do drugiego, planuję, ale to pewnie ze znajomymi, bo samej to troszkę się boję :P

    OdpowiedzUsuń
  14. Raczej unikam filmów o opętaniu. Po prostu się ich boję, nie tak jak większości pozostałych horrorów;)
    O tak, ostatnio zachwyciłam się "Upiorem w operze";)

    OdpowiedzUsuń
  15. Blog został dodany do katalogu. Zachęcamy do promocji swoich recenzji. Więcej info na: http://katalog-moli-ksiazkowych.blogspot.com/p/konkursy.html oraz http://katalog-moli-ksiazkowych.blogspot.com/p/promuj-swoje-recenzje.html

    OdpowiedzUsuń
  16. O pierwszym filmie słyszałam i mam zamiar obejrzeć go w najbliższy weekend, natomiast drugi wydaje się bardzo ciekawy dlatego też postaram się go zobaczyć :) Uwielbiam horrory typu paranormal :D

    Pozdrawiam i zapraszam na mojego bloga, dopiero zaczynam moją przygodę z recenzjami i będę wdzięczna za jakąkolwiek wskazówkę :)
    books-imagination.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Staram się odpowiedzieć na każdy komentarz. Dziękuję za wizytę i zapraszam ponownie :)

Etykiety

recenzja z biblioteki thriller kryminał sensacja e-book 9/10 8/10 zakup własny 7/10 Albatros literatura współczesna zagraniczna stosik 10/10 fantasy Amber romans z półki Prószyński i S-ka autobiografia pamiętnik recenzja filmu Stephen King biografia 9+/10 horror literatura dziecięca/młodzieżowa pożyczone 5/10 6/10 Joanne Kathleen Rowling Mira Sandra Brown świat książki 7+/10 8+/10 Media Rodzina Wyzwanie - Biblioteczne Wyzwanie - Czytam literaturę amerykańską tag Czarna Owca Książnica MUZA Tess Gerritsen film polecam 2/10 4/10 James Patterson Literatura piękna Simon Beckett Wyzwanie - KLUCZNIK Znak konkurs literatura faktu literatura współczesna polska 30-Day Book Challenge Alex Kava CT David Baldacci Deborah Harkness Erica Spindler G+J Hachette Harlan Coben Kryminalne wyzwanie Mag Marginesy Nasza Księgarnia Nicholas Sparks Prima Sine Qua Non We need YA Wydawnictwo Literackie Zysk i S-ka egzemplarz recenzencki podsumowanie miesiąca 12 posterunek 12 rund 2 3/10 5+/10 6+/10 Alex Michaelides Alloma Gilbert Andrew Gross Andrew Miller Andrzej Sapkowski Anna Piecyk Anne Frasier Annie Proulx April Henry Aramis B.A Paris Bear Grylls Bukowy Las CIL Polska Camilla Läckberg Carlos Ruiz Zafon Cathy Glass Charlaine Harris Chris Tvedt Christopher Berry-Dee Claire Cook Colin Clark Colson Whitehead Corrine Sweet Czerwony smok David Lagercrantz David Peace David Shobin Downham Jenny Dziewiąta sesja E. L. James Fabryka słów Filia Francis Durbridge Frederick Forsyth Graham Masterton Gregg Hurwitz Hanna Łącka Heather Graham Holly Black Idealne matki Ira Levin Isabel Sterling Jack Higgins Jack Ketchum Jaguar James Thompson Jeanette Winterson Jenny Blackhurst Jo Nesbø Jodi Picoult John Boyne John Green Joy Fielding Julian Barnes KROPKA Kandi Steiner Katarzyna Michalak Katherine Stone Konrad Wojciechowski Krzysztof Koziołek Laura Griffin Laura Lippman Leigh Bardugo Leslie Alan Horvitz Liebster Blog Award Lifehouse Lisa Jackson Lucky Maria Turtschaninoff Marina Anderson Meg Cabot Megan Hart Michelle Kaminsky Młody Book Nicci French Nicholas Pileggi Nicholas i Micah Sparks Oficynka Olga Rudnicka Oscar Wilde PDF Pascal Patricia Cornwell Patrick McGrath Phantom Press International Pierwsze urodziny bloga REBIS Replika Richard Castle Ross MacDonald Ryszard Sadaj Rzeczpospolita Samantha Shannon Shari Lapena Sharon Owens Skrzat Sonia Draga Tahereh Mafi Vered Morgan Vesper Virginia C. Andrews W.A.B Wayne Theodore Wil Haygood Winston Groom Wojciech Chmielarz Wydawnictwo Dolnośląskie Wydawnictwo Kobiece Wyzwanie - Klasyka Horroru Zlatan Ibrahimović allegro chcę mieć dramat informacje klasyka obca literatura erotyczna literatura obyczajowa muzyka podsumowanie serii. regały na książki romasn science fiction serial superNOWA wygrane w konkursie wyzwanie Åsa Larsson Éric-Emmanuel Schmitt Łukasz Henel