28 grudnia 2012

ZAKUPY!!!

Święta, święta i po świętach. Pod choinkę dostałam dość dużo pieniążków (babunia moja kochana :* ) więc nie mogłam ich wydać na nic innego, niż na książki :) Pojechałam do Wałbrzycha, do Weltbilda zaszaleć. Promooooooooooocji tyle, że nie dało się tego ogarnąć :)
Kupiłam 4 książki. Bardzo tanio.


Tim Davys - Lanceheim


W Mollisan Town, mieście pluszaków, pojawia się Maksymilian. Nie przywieziono go, jak innych, zielonym pickupem Dostawców, został zrobiony z osobliwego materiału, nie ma widocznych szwów i, co najdziwniejsze, rośnie! Kim naprawdę jest? Skąd się wziął? Czy jego uzdrowicielska moc przywróci słuch głuchnącemu kompozytorowi Reubenowi Morsowi? Maksymiliana zaczynają obawiać się pluszaki, rządzący miastem... Frapująca bajka - przypowieść z sensacyjną intrygą o podłościach ludzkiego charakteru.


Dość dziwna książka, ale co tam. Za całe 9,99 :D





A.D. Miller - Przebiśniegi


Przebiśnieg to w moskiewskim slangu zwłoki pochowane lub ukryte zimą, wynurzające się spod śniegu w czasie roztopów. Oto przyprawiająca o dreszcze opowieść o miłości i moralnym upadku trzydziestokilkuletniego Anglika, którego skorumpowała kusząca obietnicami nowa Rosja, kraina hedonizmu, desperacji, rozpaczy, korupcji, dobra i zła, bajecznych zakątków i rozpustnych nocnych klubów. Przebiśniegi to pierwsza powieść korespondenta „The Economist” w Moskwie, okrzyknięta jednym z najlepszych debiutów roku.


Nie czytałam jeszcze rosyjskiego kryminału. Zobaczymy :) 



Sandra Brown - Twardziel


Dodge jest prywatnym detektywem, pracującym dla kancelarii prawniczej, człowiekiem samotnym, którego jedynymi bliskimi są... jego pracodawcy. Ale jest jeszcze ktoś, ktoś ważny, choć nieznany, ktoś, kto właśnie teraz bardzo potrzebuje jego pomocy - jego dorosła już córka. Od blisko roku jest prześladowana przez kolegę z pracy. Dodge wyrusza do Teksasu, by ją ratować. Napaść, próba zabójstwa, zranienie jej kochanka, seria morderstw. Sprawa jest poważna, ale na szczęście udaje się schwytać psychopatę. Dla Dodge'a to podwójny sukces. Odzyskuje zaufanie i miłość kobiety, którą stracił wiele lat temu i dobiegając sześćdziesiątki ma szansę poznać smak ojcostwa.


Moja ukochana Sandrunia :* Uwielbiam jej książki, więc koło tej nie mogłam przejść obojętnie. 




Corban Addison - Wędrówka przez słońce


Trzy kontynenty, dwie kultury i mroczny świat współczesnego
niewolnictwa. Przez nadbrzeżną miejscowość w Indiach przetacza się
tsunami. Siedemnastoletnia Ahalya i jej piętnastoletnia siostra Sita
tracą rodzinę i dom i zostają porwane przez handlarzy kobiet. Trafiają
do świata nielegalnego biznesu i przemocy seksualnej, w którym
najcenniejsza jest niewinność dziecka. W Waszyngtonie prawnik Thomas
Clarke, dręczony przez wspomnienie tragicznej śmierci malutkiej córeczki
i opuszczony przez żonę, podejmuje brzemienną w skutki decyzję. Wyjeżdża
do Indii, by ścigać handlarzy kobiet. Gdy Clarke poznaje losy Ahalyi i
Sity postanawia ocalić dziewczyny, co prowadzi do dramatycznej rozgrywki
z międzynarodową siatką bezwzględnych przestępców.


Książka podobno bardzo dobra. Czytałam już kilka zachęcających recenzji, więc mam nadzieję, że się nie zawiodę :)


Przepraszam, że nie robię stosików, tylko tak opisuję każdą książkę, ale nie mam aparatu ( tzn mam ale się popsuł, nie wiem dlaczego) a aparatem z telefonu właściwie nic by nie było widać :D Muszę zaopatrzyć się w nowy aparat, i to koniecznie. :)

11 komentarzy:

  1. Zapowiadają się ciekawie :) Życzę miłej lektury i czekam na kolejną recenzję ;)

    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Życzę miłego czytania i czekam na recenzję "Wędrówki przez słońce"! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja zapewne też kupię książki za kasę, którą dostałam :D Życzę miłego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  4. miłego czytania jednak to nie są pozycje o których ja marzę :) moje babunie niestety poumierały jedna 2 tygodnie temu :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też wydałam zprezentowane pieniądze na książki :P Nawet dzisiaj "safa" na Grodzkiejw Krakowie na mnie zarobiła :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniałe zakupy, pozostaje mi tylko czekać na recenzje. ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję udanych zakupów. Ostatnią książkę czytałam i bardzo mi się spodobała!
    Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  8. Najbardziej chciałabym przeczytac rosyjski kryminał :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)
    booksloovers13xd.blogspot.com - o książkach
    moviesloovers.blogspot.com - o filmach

    OdpowiedzUsuń
  9. Przebiśniegi i Twardziel - obie mam w planach :) i ja muszę wybrać się na zakupy :D
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przebiśniego chętnie bym przeczytała:)

    OdpowiedzUsuń

Staram się odpowiedzieć na każdy komentarz. Dziękuję za wizytę i zapraszam ponownie :)

Etykiety

recenzja z biblioteki thriller kryminał sensacja e-book 9/10 8/10 zakup własny 7/10 Albatros literatura współczesna zagraniczna stosik 10/10 fantasy Amber romans z półki Prószyński i S-ka autobiografia pamiętnik recenzja filmu Stephen King biografia 9+/10 horror literatura dziecięca/młodzieżowa pożyczone 5/10 6/10 Joanne Kathleen Rowling Mira Sandra Brown świat książki 7+/10 8+/10 Media Rodzina Wyzwanie - Biblioteczne Wyzwanie - Czytam literaturę amerykańską tag Czarna Owca Książnica MUZA Tess Gerritsen film polecam 2/10 4/10 James Patterson Literatura piękna Simon Beckett Wyzwanie - KLUCZNIK Znak konkurs literatura faktu literatura współczesna polska 30-Day Book Challenge Alex Kava CT David Baldacci Deborah Harkness Erica Spindler G+J Hachette Harlan Coben Kryminalne wyzwanie Mag Marginesy Nasza Księgarnia Nicholas Sparks Prima Sine Qua Non We need YA Wydawnictwo Literackie Zysk i S-ka egzemplarz recenzencki podsumowanie miesiąca 12 posterunek 12 rund 2 3/10 5+/10 6+/10 Alex Michaelides Alloma Gilbert Andrew Gross Andrew Miller Andrzej Sapkowski Anna Piecyk Anne Frasier Annie Proulx April Henry Aramis B.A Paris Bear Grylls Bukowy Las CIL Polska Camilla Läckberg Carlos Ruiz Zafon Cathy Glass Charlaine Harris Chris Tvedt Christopher Berry-Dee Claire Cook Colin Clark Colson Whitehead Corrine Sweet Czerwony smok David Lagercrantz David Peace David Shobin Downham Jenny Dziewiąta sesja E. L. James Fabryka słów Filia Francis Durbridge Frederick Forsyth Graham Masterton Gregg Hurwitz Hanna Łącka Heather Graham Holly Black Idealne matki Ira Levin Isabel Sterling Jack Higgins Jack Ketchum Jaguar James Thompson Jeanette Winterson Jenny Blackhurst Jo Nesbø Jodi Picoult John Boyne John Green Joy Fielding Julian Barnes KROPKA Kandi Steiner Katarzyna Michalak Katherine Stone Konrad Wojciechowski Krzysztof Koziołek Laura Griffin Laura Lippman Leigh Bardugo Leslie Alan Horvitz Liebster Blog Award Lifehouse Lisa Jackson Lucky Maria Turtschaninoff Marina Anderson Meg Cabot Megan Hart Michelle Kaminsky Młody Book Nicci French Nicholas Pileggi Nicholas i Micah Sparks Oficynka Olga Rudnicka Oscar Wilde PDF Pascal Patricia Cornwell Patrick McGrath Phantom Press International Pierwsze urodziny bloga REBIS Replika Richard Castle Ross MacDonald Ryszard Sadaj Rzeczpospolita Samantha Shannon Shari Lapena Sharon Owens Skrzat Sonia Draga Tahereh Mafi Vered Morgan Vesper Virginia C. Andrews W.A.B Wayne Theodore Wil Haygood Winston Groom Wojciech Chmielarz Wydawnictwo Dolnośląskie Wydawnictwo Kobiece Wyzwanie - Klasyka Horroru Zlatan Ibrahimović allegro chcę mieć dramat informacje klasyka obca literatura erotyczna literatura obyczajowa muzyka podsumowanie serii. regały na książki romasn science fiction serial superNOWA wygrane w konkursie wyzwanie Åsa Larsson Éric-Emmanuel Schmitt Łukasz Henel